duminică, 28 iulie 2013

Primul Beauty Chat

V-am aratat ieri - pe pagina de fan a blogului, de pe Facebook - poze de la editia - pilot a evenimentului Beauty Chat, care a avut loc la Eye Fi Cafe Bar din Grand Cinema Digiplex(Baneasa Shopping City). Evenimentul a fost organizat de Denis Radu PR, alaturi de Anne Hartung(Lola`s Box) si Crenguta Oprisan(Krengootza Makeup).
Sponsorii evenimentului au fost Lush Romania, Marionnaud Romania, Farmaciile Catena, The Story, florariile Magnolia, Body Art Wellness Club, Absolut Nails, Eye Bar agency, Bodhi Studio, Quoi de Neuf, Tonica, City Dent, Wide Magazine, Business Woman, Bfresh, Vipnews, In Stilul Meu, LE Boutique, Etiquette, NuntaSic.ro si ink9.
Am petrecut 1/2 zi super, intr-o atmosfera relaxanta si plina de buna - dipozitie, fericita ca nu mi-a amortit fundul pe un scaun rigid(asa cum am patit la un eveniment anterior, asa zis de beauty...). Asadar, a fost o intalneala intre blogerrite, nu o conferinta cu speech-uri tinute de catre persoane care iti dau sfaturi despre cum sa reusesti in viata... Am luat cate o gustarica, am baut o cafea si am mai intinerit putin dupa ce am savurat prima bautura pentru frumusete din Romania: Beautywater Q10(si Radu Mazare face cura cu bautura minune ; )).
M-am bucurat tare mult sa stau la masa alaturi de Irina(Oglinda oglinjoara) si de Otilia(Frumusete si Machiaj), pe care le pupacesc si sper sa ne mai reintalnim. Mi-ar fi placut sa o intalnesc si pe Hapi River in persoana(poate facem petitie si isi arata fata in lume :**).
Ni s-a vorbit despre cum sunt realizate manual cosmeticele naturale de la Lush(am avut ocazia si sa testam cateva), despre importanta igienei dentare si a consultatiilor regulate(Dl Dr Dan Caminescu, reprezentant City Dent, a avut amabilitatea sa ma(ne) lamureasca cu privire la cateva neclaritati pe care le aveam in legatura cu procedura de albire a dintilor), despre protectia pe timp de vara impotriva razelor ultraviolete(subiect prezentat de Catalina Buzdugan, reprezentant Catena) si fetele de la Marionnaud au facut demonstratii de machiaj si ne-au vorbit despre produsele The Balm.
Am plecat si cu o punguta plina de goodies, vouchere, reviste glossy si o sticluta de Beautywater.
Felicitari organizatorilor si multumesc sponsorilor! Asa DA!



 Eu, alaturi de Irina si Otilia
Eu, impreuna cu Anne si Federova(este adorabila)







Krengootza cu Floricele Dragute




Untul de corp in forma de inimioara este cu ciocolata si, pe langa faptul ca miroase divin, are si efect afrodisiac(cica inlatura tensiunea din cuplu.. ; )
Poze facute la Standul Lush din  Baneasa Shopping City: Produse de Makeup Lush






 Nu, nu sunt de mancat... : )))~~~~

Oferta Lush
Am primit din partea Lush Romania un voucher in valoare de 100 ron si am achizitionat aceasta crema minunata pentru corp si maini: Karma Kream(aroma fresh se imbina cu note lemnoase, usor picante si m-am indragostit de ea inca de la prima aplicare).

Produse de makeup care se pot achizitiona de la Marionnaud (cu care au facut fetele/reprezentantele demonstratii de machiaj)
Blush-uri The Balm <3


Marionnaud goodies - am avut si un voucher in valoare de 30 ron de care mi-am achizitionat paletuta din imagine

Reviste glossy

La final, va ofer si voua cate o lalea virtuala, primita din partea florariilor Magnolia, care fac livrari de flori la domiciliu!




Kisses, G

6 comentarii: