miercuri, 17 iulie 2013

The Polishes Challenge: 9. Cheapest

Cele mai ieftine oje din colectia mea actuala sunt cele de la Gabrini si Medusa(costa in jur de 3 - 5 ron). Pentru ca albul pe unghiute este acum in trend, am realizat o manichiura cu oja alba Gabrini Matte M 01, al doilea strat cu Medusa #96(un alb perlat) si ultimul strat cu Gabrini Glitter G01. Este o manichiura simpla insa mie imi place nuanta obtinuta.

Gabrini Glitter G01, Gabrini Matte M01 si Medusa #96



Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:

18 comentarii:

  1. Foarte frumoasa nuanta ojei.
    Imi place. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place mult cum arata manichiura, are un aer asa elegant si finut! :D
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, combinatia este foarte frumoasa. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Combinatia e foarte frumoasa si eleganta <3

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe nuantele <3 prea frumoase <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceea ce ai realizat este... WOOOOOOOW! Foarte frumoasa manichiura,oja, tot!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata atat de elegant! E superba manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie imi place. Arata bine combinatia asta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place la nebunie combinatia :* arata asa de bine

    RăspundețiȘtergere