marți, 30 iulie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 28. Gradient

Postez, cu intarziere, cateva modele de gradient pe care le-am realizat pe o margareta. Pentru ca acetona usuca unghiile si ale mele au nevoie de hidratare(sunt subtiri si se rup repede), m-am gandit ca unele teme sa le prezint in acest mod si sa nu mai imi schimb manichiura asa des.
Eram curioasa cum arata gradient-ul realizat cu oje texturate(liquid sand, pixie dust, glitter), asa ca am facut combinatiile pe care le vedeti in poze(mie imi plac variantele 1, 3 si 5).






1. OPI Solitaire si Zoya Godiva



2. Zoya Godiva si Essie Beyond Cozy


3. OPI Vesper si Essie Beyond Cozy

4. OPI Vesper si BYS Starlette


5. OPI Get your number si BYS Starlette


Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:
Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro/ 

Kisses, G

Un comentariu: