vineri, 19 iulie 2013

Top 20 Nail Polish Favorites(Colaborare)

Astazi avem o colaborare foarte frumoasa: Top 20 Nail Polish Favorites! Am foarte multe oje care imi plac(d'asta le-am si cumparat), insa pe acestea 20 le iubesc! Ojele Zoya sunt preferatele mele pentru cat de 'cremoase' sunt si cat de usor si uniform se aplica(plus ca una dintre 'poarta' numele/nick-ul meu: Gia), ojele Essie au nuante superbe, Ciate Jewel este unica si pretioasa, la fel si Layla Mirror effect, L'Oreal Resist & Shine rezista cel mai bine pe unghiile mele, A England Ophelia este regala(este singura oja A England pe care o am si vreau mai multe :)), OPI liquid sand Get your number este prima mea oja cu efect wow, oja Intergalactic de la Beauty UK arata super peste orice alta oja si am ales cateva nuante dintre ojele China Glaze(Glistening snow is my fav). Ojele Zoya, A England, Essie, Layla, OPI si China Glaze sunt achizitionate de la Beauty In The Bottle. <3
Psssssss favorita cu numarul 21 este OPI Solitaire din Colectia Bond Girls... 22 este Honey Rider, 23.... : )))))))))))))


swatch-uri pe margarete



1. China Glaze - Glistening Snow
2. Essie - Beyond Cozy
3. Ciate - Jewel
4. Zoya - Jacqueline
5. Zoya - Godiva(pixie dust)






6. Zoya - NYX(pixie dust)
7. OPI - Get your number(liquid sand)
8. Essie - Mint candy apple
9. China Glaze - Peachy keen
10. China Glaze - Aquadelic


 R.I.P. Talia Joy - Mint mani for Talia Joy on Friday
(Instagram @giamakeup #mintmanifortaliajoy)










11. Ciate - Superficial
12. China Glaze - Man Hunt
13. Zoya - Gia
14. Essie - Butler Please
15. Essie - Carry on










16. L'Oreal Resist & Shine Titanium - #735 Black Brown
17. A England - Ophelia
18. Layla - Mirror Effect #01 Metal Chrome
19. China Glaze - Flip Flop Fantasy(neon)
20. Posh Polish Beauty UK - Intergalactic





Sunt tare curioasa sa vad ojele preferate ale celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:



Kisses, G

13 comentarii:

  1. Eu intru in panica, mi se termina Jewel de la Ciate :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmmm : ( Scrie- le si poate poti sa achizitionezi una, doua... ; )*

      Ștergere
  2. Thumbs up pentru Zoya, pixie dust. :D Preferata mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoase sunt! <3
    In momentul asta, preferata mea ar fi China Glaze - Peachy keen. :D
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai, sunt superbe toate! Layla - Mirror Effect #01 Metal Chrome,insa este pe primul loc!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am 20 cu totul :)).
    cam toate imi plac :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai niste oje superbe, care de care mai frumoasa :) poate intr-o zi topul meu va fi din oje ca ale tale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult! Iti doresc sa ai cat mai multe oje asa frumoase! Kisses, G

      Ștergere