luni, 15 iulie 2013

The Polishes Challenge: 8.Newest

Pentru ca saptamana trecuta am savurat in fiecare dimineata cafeaua pe plaja :D, am ramas datoare cu doua postari: The Polishes Challenge: 8. Newest si Colaborare 31 teme de manichiuri: 26. Galaxies.
Sper sa realizez in curand si o manichiura galaxy pentru ca nu vreau sa sar nici o tema din cele 31...
Va arat manichiura si pedichiura pe care am avut-o in concediu, realizate cu oje recent achizitionate. De la Beauty In the Bottle am cumparat doua oje China Glaze: Sun of a Peach si Flip Flop Fantasy. In aceeasi perioada am primit si coletul cu 6 oje L'Oreal comandate de pe Okazii.
Produse folosite: L'Oreal Color Riche Luxembourg Garden si Santorini Lagoon, L'Oreal Resist & Shine #430, China Glaze Flip Flop Fantasy(aplicata cu dotting tool)
Tatuajul l-am realizat cu gel Jagua(il puteti achizitiona de Aici).; este un tatuaj temporar care rezista intre 7 si 14 zile.
China Glaze Flip Flop Fantasy este o nuanta neon superba care la pedichiura a rezistat foarte bine insa la manichiura se aplica destul de greu si mie imi sare rapid de pe unghii. Am aplicat-o si peste o oja rezistenta(L'Oreal Resist & Shine #430) insa si asa s-a cojit la varfuri dupa o zi... In final am recurs la varianta cu buline care este de mare efect.  ; )




Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:






Kisses, G

9 comentarii:

  1. foarte dragute manichiurile :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mare, plaja, soare si 2 manichiuri minunate! Prima este preferata mea.
    La primele 3 cuvinte am sa completez si cu un Offffffff! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot sa mai adaug si eu un Offfffff?! : ))) Mai vreau la mare!!! Kisses

      Ștergere
  3. Si eu sunt acum la mare, am plecat duminica, acum iti scriu de pe plaja!
    Pacat de calitatea ojei China Glaze, e o nuanta foarte frumoasa!
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Have fun! Posibil ca la altcineva sa reziste mai bine; foarte putine oje rezista cateva zile pe unghiile mele. Kisses

      Ștergere
  4. wow:O cute :O

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte faine ambele manichiuri!!
    Daca inca mai esti la mare, have fun! :*

    RăspundețiȘtergere