sâmbătă, 2 februarie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 3. Inspired by a Color

Cea de-a treia tema a colaborarilor de manichiuri este ”Inspired by a Color”! Si ce culoare putea sa ma inspire pe mine mai bine daca nu albastrul?! :))) In nuante inchise ma duce cu gandul la cer, stele, cosmos iar in nuante deschise la mare si valuri. ;) Asa ca am pregatit o manichiura gen galaxy nails dar cu o ”surpriza” pe inelar! :) Vazusem in urma cu ceva timp o manichiura asemanatoare care mi-a placut tare mult. Este haioasa si pot spune ca a fost apreciata de catre copii mei. :D
Aici puteti vedea prima manichiura din cele 31 teme ale acestei colaborari - 1. Red nails si aici 2. Polka dots.




Si varianta cu flakies - China Glaze Luxe and Lush(de la Beauty in the Bottle).
 Care varianta va place mai mult? :D


Produse folosite: Farmec #433, Pastel #123, Golden Rose #88, Flormar #MG08, Farmec #50, top coat UV Kallos, China Glaze Luxe and Lush, vopsele acrilice

China Glaze Luxe and Lush - sursa ”Beauty In The Bottle”















Haideti sa vedem ce culori le-au inspirat si pe celelalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare:

 Andreea Georgiana http://rosemerta.blogspot.com


NU UITATI DE GIVEAWAY!



A bientot!


29 de comentarii:

  1. e foarte frumoasa manichiura:x

    http://rosemerta.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase ti-au iesit unghiutele :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt dragute si inelarul e chiar adorabil ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos arata! <3 Mie imi plac mai mult fara oija CG, cu ea par mai incarcate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte simpatice :X Si mie parca imi place mai mult fara Luxe and Lush.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca ar fi aratat mai bine daca foloseam un buretel mai fin...!?

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt tare dragute unghiutele tale. :)
    imi place mai mult prima varianta
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. imi plac ambele variante,modelul de pe inelar e tare cute :)

    RăspundețiȘtergere
  9. tare simpaticuta oita... noaptea la culcare numeri oite ?;))
    http://deyutza87.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase ambele, dar eu o prefer pe prima mi se pare ca asa se vede mai bine albastrul;)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu o prefer fara flakies:). iar oitza e teribila :).

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai unghii frumoase. Imi place mult animalutul de pe unghie. Ti-a iesit foarte bine.
    www.nailglaze.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat de draguta e oita!
    <3

    Va invit la primul meu Giveaway! ♥
    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/2013/02/my-first-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Merci! Si eu tot la numaratul oitelor m-am gândit... ! :))******

    RăspundețiȘtergere
  15. ft frumoase...si oita ce tare :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce simpatică-i chestia de pluş. Iar unghiuţele-s frumoase. Dar pentru prima variantă înclin mai mult.Parcâ-i mai simplă şi se vede albastrul ăla mai frumos.

    ()__() pupici si imbratisari
    (> – <)
    ( u u ) Andreea @ blograndeea.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumoase! Amandoua iubim albastrul :)

    RăspundețiȘtergere
  18. ce frumoasa este, iar modelul de pe inelar foarte haios. Imi place mai mult a 2-a varianta cu flakies :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumoooos!! Oita e super simpatica, de fapt oitele ;)) Imi plac amandoua, si cea de pe unghiute si cea de plus :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Oita de plus scoate si niste sunete tare haioase! :)))******

    RăspundețiȘtergere
  21. Vaaaaai cat de cute sunt :x >:D< adorabile, ca de obicei :P

    RăspundețiȘtergere
  22. foarte dragut modelul tau.imi place blogul tau,da si tu o tura pe la mine si daca iti place poate ne urmarim reciproc.te astept pe http://pictura-pe-unghii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere