marți, 19 februarie 2013

How to paint roses on nails

In ultima perioada v-am aratat cateva manichiuri cu trandafirasi pictati si v-am mentionat ca exista o metoda foarte usoara pentru a-i realiza. Am facut doua mini tutoriale pictate pentru a intelege mai bine pasii care trebuiesc urmati. Aici si aici puteti vedea doua postari cu manichiuri la care am pictat trandafiri.

1. Puneti 2 puncte de vopsea acrilica - una langa cealalta, pe orizontala - si alte doua puncte de alta culoare - pe verticala(in cruce). Cu ajutorul unei scobitori(daca nu aveti dotting tool/instrument de facut puncte) faceti o spirala, amestecand cele doua culori. Adaugati frunzulite(eu le fac cu galben si verde) si gata trandafirul!
Ce ziceti? Incercati si voi?

2. One stroke technique - nivel mediu de realizare - aveti nevoie de o pensula plata, dreapta sau tesita. Un colt al pensulei il bagati intr-o culoare iar celalalt colt intr-o alta culoare(roz cu rosu, alb cu roz, rosu cu negru, albastru cu alb etc). Culoarea mai inchisa trebuie sa fie aplicata spre interior/la baza trandafirului(pentru a-i reda volumul/adancimea). Pictati petalele miscand usor pensula sus - jos. Aceasta tehnica este mai usor de inteles daca vizionati un tutorial video(gasiti o gramada pe net). La final se fac accentele si frunzele.

Variante de trandafiri realizati cu one stroke technique - by  G ; )


Nails by G - Cliente




<3 Roses




A bientot!

7 comentarii:

  1. Tot ti-am admirat trandafirii, acum stiu si cum se fac. :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Roooooooooooooooooooooooooses! <3 TI-am zis ca ii ador! <3 sunt superbi! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. ; )** Si mie imi plac mult(mai ales pe unghii :))!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey nice job..

    I am very impressed by the unique designs..I was searching for this type of work..

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb modelul si nu pare foarte complicat de obtinut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar trandafiri am pe unghiute, pentru colaborarea din weekend, dar nu sunt asa de frumoase ca ale tale!

    RăspundețiȘtergere