miercuri, 13 februarie 2013

My Valentine's Day Nails

Astazi va arat o manichiura romantica, cu trandafiri pictati peste o mani la care am folosit tehnica ziarului. Este prima mea incercare de manichiura cu tehnica ziarului - nu prea reusita - si prima data cand am pictat trandafiri pe unghii cu tehnica one stroke.
Produse folosite: Farmasi #031, vopsele acrilice, Flormar quick dry extra shine top coat.
Happy Valentine's Day!




















                                             Doing my homework for mani with roses... :)


A bientot!


16 comentarii:

  1. Foarte frumos arata! Ce primavaratica este manichiura ta si cand ma uit pe fereastra ce urat este afara, zapada si mocirla....offff....

    RăspundețiȘtergere
  2. Supeerba manichiura!! Chiar ai avut o idee foarte buna cand ai pictat trandafirii peste modelul cu ziar :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :*** Da, arata bine combinatia de newspaper cu trandafiri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate, esti incredibil de talentata! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello! Te-am nominalizat la What's in my bag TAG pe blogul meu. Te pup!
    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/2013/02/whats-in-my-bag-tag.html

    RăspundețiȘtergere
  6. esti foarte talentata se vede,absolut cei mai superbi trandafiri pe care i-am vazut, sper ca intr-o zi sa pot stapani si eu la fel de bine tehnica one stroke :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Hello!

    Te-am nominalizat la Liebster Award!
    Daca iti face placere sa raspunzi intrebarilor propuse de mine, le gasesti aici: http://krengootza.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html

    :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Merci! Deocamdata fac colectie de Liebster Award(vreo 6 - 7)! Oricum, ma bucur ca am fost nominalizata de atatea ori! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. super modelul ...esti talentata ce sa mai

    RăspundețiȘtergere