duminică, 3 februarie 2013

Love is in the air

Pentru ca se apropie Valentine's Day si Dragobetele, am rasfoit site-ul  eFoxCity in cautare de bijuterii cu inimioare, la mare cautare in aceasta perioada.
Daca va intrebati de unde vine Valentine's Day, sau Ziua Indragostitilor, aflati ca la baza acestei sarbatori stau mai multe legende. Intr-una dintre ele, Valentin ar fi fost un preot care ajuta tinerii sa se casatoreasca in ascuns in timpul imparatului Claudiu al II - lea, motiv pentru care a fost condamnat la moarte si spanzurat in data de 14 februarie 270. In secolul al XIX - lea Sfantul Valentin a inceput sa aiba valente comerciale; au fost create primele felicitari cu mesaje de dragoste pentru a fi schimbate intre indragostiti cu ocazia acestei zile. Apoi, in 1868, compania Cadbury's a lansat o cutie de bomboane de ciocolata dedicata Zilei Sfantului Valentin.
Sub influenta modului de viata american, obiceiul a fost treptat adoptat de europeni, mai intai in tarile vestice si, dupa 1990, si in Romania. In tara noastra, sarbatoarea nationala a celor care se iubesc este Dragobetele, care este sarbatorit pe 24 februarie dar, propulsata fiind de interese comerciale, si Valentine's Day a luat amploare.
Iata propunerile mele:

Euro Style Vintage Colorful Wings Rings

Aripi in forma de inima <3

Euro Style Vintage Ruby Peach Heart Rings

Vintage Flower Carving Shining Peach Heart Rings

Bohemian Style Vintage Loving Hearts Dual Ring Individual Rings

 Imi plac tare mult genul asta de inele pentru 2 - 3 degete!

Vitage Red Heart Bracelet

Red Lotus Plum Blossom Peach Heart Vintage Necklace

Vintage Red Heart Necklace

Euro Style Vintage Red Heart Cat Brooch

O brosa haioasa! :D

Love Round White Diamond Earrings



Black Lovely Angel Full Diomand Earring

Cercelusii astia cu aripi sunt de mare efect! ; )



Rose Fluorescence Color Kiss Letter Earring

Pe eFoxCity gasiti si rochii de mireasa, imbracaminte de dama si barbati, reduse cu pana la 85% in aceasta perioada! Daca apreciati pagina lor de Facebook, beneficiati din start de o reducere de 5%!



Mi-au atras atentia colantii acestia cu print floral pentru un look casual - trendy si rochia delicata cu fundite, perfecta pentru a fi purtata intr-o zi speciala! ; )





evening dresses
Like a real lady! Eu m-am indragostit de aceasta rochie!
 

Square Column or Sheath Knee Length Gown with Satin Style

Pentru o seara speciala, va propun o rochie gradient!

Gorgeous Sweetheart A-Line Sweep Train Sequins Polina's Evening Dress

 

Love is in the air!  ; )

Vintage Bronze Peach Heart Red Diamond G Letter Rings





A bientot!


8 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase toate :) in caz ca ai vrea sa iei ceva, cred ca ti-ar lua ceva pana sa te hotarasti ce iti place mai mult :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Asa este!! In cazul meu, primul pe lista a fost inelul cu litera G :D dar chiar sunt multe alte bijuterii care imi plac! Mie imi este greu sa aleg si daca imi place vreo bijuterie si sunt mai multe variante de culori sau argintiu/auriu... :))))**

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am acordat un Liebster award. kisses.
    http://roxyru.blogspot.ro/2013/02/liebster-award-tag-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere