vineri, 1 februarie 2013

January Beauty Products

Pentru ca a trecut si prima luna din noul an, va prezint produsele cosmetice si de makeup favorite ale lunii ianuarie. Nu pot spune ca s-a schimbat ceva in rutina mea zilnica in materie de beauty, doar s-a accentuat preferinta pentru pin up makeup(eyeliner negru pe pleoape si buze rosii) si am descoperit ojele holografice care imi plac tare mult.
Aici puteti vedea produsele favorite ale anului 2012.

Pentru machiajul ochilor, MAC lady grey eyeshadow x 4 ramane favorita. Aici puteti vedea swatch-uri ale acestei palete. Ca si baza folosesc paint pot-ul MAC in nuanta painterly sau Maybelline color tattoo in nuanta # 45 Bold Gold. In coltul intern al ochiului aplic MAC shroom satin.

AMC eyeliner-ul gel matte 77(negru) de la Inglot este cel mai bun tus incercat de mine! Il aplic cu pensula subtire(art Italy extra professional) din imagine. In acest articol puteti vedea swatch-uri la acest produs.



Imi plac blush-urile crema si in ultima perioada am folosit Maybelline dream mouse blush in nuanta 60 coffee cake, achizitionat de la Elisa”s Boutiq. Il aplic cu buffing brush de la Real Techniques(by Samantha Chapman). Aici puteti vedea swatch-uri.


Pentru buze folosesc lip balm-uri cum este cel de la MUA din gama love hearts in varianta hot lips sau nuante de rosu, preferabil creioane pentru ca sunt mai rezistente: Inglot amc lip pencil # 21 combinat cu Show by Pastel long lasting lip liner # 200. In acesta postare puteti vedea swatch-uri la produsele MUA pe care le detin.



Ador mirosul de ambra, asa ca laptele de corp Amber Romance de la Victoria”s Secret m-a cucerit de la prima aplicare. :D Parfumul preferat in luna ianuarie este unul tot cu note lemnoase de ambra: BSQ natural couture White amber(with essential oils of sandalwood).


Asa cum va spuneam si la inceputul acestui articol, am descoperit ojele holografice si le ador! Deocamdata am doar una - Color Club in nuanta # 859 Fashion addict - achizitionata de la Beauty In The Bottle.

Ce ziceti de preferintele mele?









A bientot!

6 comentarii: