sâmbătă, 9 februarie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri: 4. Orange Nails

Pentru tema de mani cu numarul patru - Orange Nails -  am fost harnicuta si v-am pregatit mai multe manichiuri portocalii si un eye makeup.
Spre surprinderea mea, am mai multe oje portocalii decat credeam eu si am avut mai multa inspiratie decat ma asteptam de la aceasta culoare... Sper sa va placa ce am realizat! 




Sunset by G


Butterfly by G


Golden glittered orange




Crackle orange

The most simple orange :)



Mai multe poze:

Favor Crackle Nailpolish #12 over Farmec #363



Flormar #JG453, Avon Color trend #gold flecked






















Produse folosite: tehnica buretelului -  Ruby Rose #19, Farmec #363, Flormar #JG453, Avon #coral beat, Color Cosmetic #90(auriu), Golden Rose #232, Flormar nail care quick dry extra shine, vopsele acrilice



















Si acum sa vedem ce au pregatit si celelalte fete!:*


Little Beauty Bag Cta - http://littlebeautybagcta.blogspot.ro
Roxy (Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro/
Ela's Dreams (Mihaela Claudia) - http://elasdreams.blogspot.ro/

A bientot!

20 de comentarii:

  1. superbe <3 toate imi plac si makeup-ul <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt toate!! Cea cu peisajul mai ales!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci! :***** Referitor la machiaj, mi-a lacrimat rau ochiul si l-am tot refacut; din cauza asta nu am mai multe poze cu ochiul inchis(asa patesc mereu pentru ca am o sensibilitate la ochi...).

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaaai, ce de minunatii aaaaici :X:X Cel mai mult imi plac machiajul si unghiutele cu palmieri, sunt geniale :X In orice caz, toate manichiurile sunt foarte frumoase, mii de felicitari!! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase toate, însă preferata mea e sunset:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia iti asteptam postarea! Eram sigura ca ne-ai preegatit ceva special! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. superbe toate manichiurile , dar cea cu peisajul tropical si machiajul asortat sunt bestiale!!

    RăspundețiȘtergere
  8. al doilea model e preferatul meu :).

    RăspundețiȘtergere
  9. Super ca de obicei .. am vrut sa fac si eu fluturas.. dar m-am razandit, apusul il facusem si eu data trecuta ..oricu ti-au iesit de nota 10 :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Le ador pe toate :* esti foarte talentata Georgia
    Www.sparkleandlove.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne cat de talentata esti!!!!!! Toate manichiurile sunt superbeeee. Machiajul ochilor este impresinant. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  12. frumoase toate modelele iar machiajul deosebit de interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoase modelele, nici nu ma pot hotari care imi place mai mult :X Superba oja de la Flormar!

    RăspundețiȘtergere