joi, 21 februarie 2013

Haul Yves Rocher

Am profitat de oferta personalizata - pentru ziua mea de nastere - de la Yves Rocher si am comandat cateva produse de care aveam nevoie. Cadoul oferit a fost un parfum de 50 ml, la alegere dintre Comme une Evidence, Moment de Bonheur si Vanille Noire. Am ales Moment de Bonheur, pentru a il oferi cadou mamei mele in luna martie. La al doilea produs comandat(inafara de timbre) primeai un produs cadou(pana la 7 cadouri, adica 14 produse diferite comandate). Eu am primit doua produse cadou pe care le voi dezvalui  mai jos.

Spray autobronzant pentru corp(Express mist body), 150 ml si Crema antirid autobronzanta(Lift care), 50 ml. Spray-ul autobronzant l-am mai folosit si imi place ca se aplica uniform si nuanta obtinuta este naturala(nu morcov :). Crema autobronzanta pentru fata am comandat-o pentru prima oara...
Apa de parfum - Moment de Bonheur - 50 ml
Descrierea oficiala a produsului: 
"A rose floral green fragrance, fresh and radiant to express happiness."
Centifolia rose infusion and absolute, essential oils of geranium, cedar wood and patchouli. 
No animal ingredients.

Asadar, este un parfum proaspat, floral, cu note de trandafir; dupa cateva minute de la aplicare, ramane accentul predominant fresh dar se simt si notele de baza lemnoase. Nu a reusit sa intre in gratiile mele, intrucat eu prefer esentele mai puternice, dulci, de ambra si iasomie. Voile d'Ambre este preferatul meu! Oricum, eu l-am ales mai mult pentru a il oferi cadou...
Voi l-ati comandat? Va place?



Sampon purificator(Purifying Shampoo Purity), 300 ml - fara silicon, parabeni si coloranti - pentru par gras. Este prima oara cand il comand.

Lapte catifelat pentru corp - Vanilie(Les Plaisirs Nature, Silky lotion organic vanilla), pompita am achizitionat-o separat si Gel de dus Cafea din Brazilia, Jardins du Monde, 200 ml. Ambele imi plac foarte mult(gelul de dus il folosesc de cateva luni de zile).

Cadou - Sapun Apple delight, 100 g

Cadou - un set(cercei si colier) dragut



A bientot!

8 comentarii:

  1. Sunt dragute produsele, imi place mult setul de accesorii pe care l-ai primit :) Eu am folosit gelul de dus Moment de Bonheur, dar mirosul mi s-a parut extrem de puternic, mi-a luat o vreme sa ma obisnuiesc cu el si tot nu l-am mai cumpara a doua oara. Plus ca imi irita putin pielea dupa epilare... :D Sa folosesti produsele cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gelul de dush il ador si miroase atat de bineee uff<3
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. desi nu-mi plac prea tare produsele cu miros de trandafiri, trebuie sa recunosc ca Moment de Bonheur mi-a placut mult :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt inscrisa la Yves Rocher de vreo 2 ani si niciodata nu am primit oferta de ziua mea :( si nici mama mea si nici sora! Aleg in functie de preferinte clientii sau cum? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai cumpărat vreun parfum sau ceva mai scump la prețul întreg? Doar asa cred ca ai șanse sa le primesti ulterior cadou/ la oferta. Kisses, G

      Ștergere