vineri, 22 februarie 2013

Haul Nails Accessories

Este a doua comanda pe care am plasat-o la CosmPedia, pentru ca sunt multumita de calitatea produselor comercializate de ei si de promptitutinea preluarii comenzilor si a livrarilor. Magazinul on-line ofera o gama variata de produse pentru manichiura si unghii false, produse pentru epilat, make-up si spa beauty.
Membrii Magazinului CosmPedia beneficiaza de 10% reducere din preturile afisate, oferte speciale, cadouri surpriza si asistenta de specialitate.
De la ei am cumparat si Pila electrica pentru unghii false - Freza Sina - pret 119 ron, pe care pe alte site-uri o gasiti la un pret mult mai mare. Eu sunt multumita de ea si o recomand! Recomand si Tips-urile Natur Salon Professional(500 buc - 34 ron), sunt calitative si flexibile, pilele Salon Professional.

Cea de-a doua comanda: doua geluri colorate, un set de pensule pentru nail art, doua pile pentru unghii false, sclipici(6 fiole) si cadou paiete nail art.
Gel CCN Pink, 15 ml, 25 ron si Gel UV Color 5 ml Germany, 18 ron
Set 9 pensule pentru nal art - 25 ron, sunt calitative si includ si dotting/tool(instrument pentru facut puncte)

Sclipici - 4 x 3.50 ron si Sclipici Salon Professional - 3 x 6 ron, Paiete Nail Art
detaliu set pensule - dotting tool, pensule pentru one stroke, pensula evantai, pensule pentru detalii
Ma mai tenteaza Pensula Pictura Kolinski nr. 0, Nail Art pen-urile, Bilutele Caviar Nail, Florile naturale uscate presate.
A  bientot!

13 comentarii:

  1. Mi se par foarte ieftine gelurile. Si eu imi pun unghii singura, dar folosesc Diamond Nails. Ma bate gandul sa incerc si eu gelurile astea :P Apropo te-am nominalizat la Liebster Award. Aici sunt intrebarile: http://beautyspellblog.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html
    Te pup :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna criss cum pot lua legatura cu tine pentru a ti adresa cateva intrebari legate de aplicarea ungiulor si pasi acestora .multumesc fb : nicoleta ciocoiu

      Ștergere
    2. Buna. Imi pare rau dar nu am facebook. Iti dau mailul meu: beautyspellblog@yahoo.com si poti sa ma intrebi orice. Te pup :* :*

      Ștergere
  2. Merci! Eu folosesc 2M Beauty dar aveam nevoie si de niste geluri colorate asa ca am zis sa le incerc pe acestea. ;)*

    RăspundețiȘtergere
  3. Paietele si sclipiciul ma tenteaza ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place si ma tenteaza si pe mine sa invat pentru mine arta unghilor frumoase .fetelor dati mai multe detalii sa invatam si noi incepatoarele .

    RăspundețiȘtergere
  5. I love sclipici! :)) Abiaaștept să ne arăți ce faci cu el :P.
    Ai un award pe blogul meu: http://filefiledepoveste.blogspot.ro/2013/02/leibster-award.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe mine ma tenteaza sclipiciul si paietele:) abia astept sa vad ce iti iese cu ele:)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Sclipiciul ma atrage cel mai mult :D Sa le folosesti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Merci! Deocamdata l-am incercat doar pe cel alb - snow, glitter foarte fin, conține si particule sclipicioase - si arata foarte bine! Am aplicat un strat de top coat transparent doar in vârf, ca la french, si pe urma am presarat glitterul direct din tub(batand ușor cu aratatorul). Cele din tuburile mai mici au glitterul mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hola, te he nominado para un premio, visita http://alejandramaquillajeymoda.blogspot.com/p/mi.html para averhttp://alejandramaquillajeymoda.blogspot.com/p/mi.htmlguar que es. besos

    RăspundețiȘtergere